سایت تفریحی مش رحیم

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان + متن آهنگ

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

گیتار و سه تار : کیان دارات , تنظیم و میکس و مسترینگ : ایمان تیموریان



دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان




برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان :

مرا پیغام بامو کی قهری تو یار می مرا لاکو جان بینمان قهری نبود ته حسه

مرا پیغام بامو کی قهری تو یار می مرا لاکو جان بینمان قهری نبود ته حسه

کی بگفته تو رو کا که بگیفتن بی خبر منو تریانه دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

کی بگفته تو رو کا که بگیفتن بی خبر منو تریانه دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لاکو جان

♫♫♫♫♫♫

چرا از من دلگیری دلگیری من گنهی نرمه

به خدا من تی عشقم تی عشقه یار بی می دلداراما

چرا از من دلگیری دلگیری من گنهی نرمه

به خدا من تی عشقم تی عشقه یار بی می دلداراما

کی بگفته تو رو کا که بگیفتن بی خبر منو تریانه دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد

کی بگفته تو رو کا که بگیفتن بی خبر منو تریانه دگر

همه تی دشمنی دی خیلی کی مرا یا تودی دستی نزد



برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی