سایت تفریحی مش رحیم

دانلود رمان دختر سیبیلو بافرمتPDF

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ

دانلود کتاب رمان دختر سیبیلو از شهرزاد محمود زاده با فرمت PDF

رمان دختر سیبیلو , دانلود رمان دختر سیبیلو  , کتاب رمان دختر سیبیلو

عکس جلد کتاب رمان دختر سیبیلو

خلاصه داستان رمان دختر سیبیلو

خلاصش اینه که دختری به نام سایه عاشق پسر عموش میشه … اما تصور میکنه اون دوستش نداره واسه اینکه بفهمه اونم دوستش داره قضیه رو به اولین خواستگارش میگه تا راهی پیدا بشه و اونم کمکش میکنه … از اون طرف هم پسر عموش به اجبار با ی دختری که اصلا دوستش نداره نامزد میکنه چون اونم فک میکرده دختر داییش اونو دوست نداره !


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تیکه ای از متن رمان دختر سیبیلو

 

ساسان با تعجب اول به من و بعد به بهداد نگاه کرد و گفت : مگه با بهداد خداحافظی نمیکنی ؟

میخواستم بگم نه که نمیشد مثل اینکه چاره ای نیست خوب الان کارم پیش بهداد حتما مسخره است چون از نظر خودش که حرفی نزده که باعث ناراحتیه من بشه .

با یه پوز خند برگشتم و گفتم : خداحافظ به عمو و محبوبه جونم سلام برسونید .
از قصد فعل جمع استفاده کردم میدونم بدش میاد

بهدادم پوزخندی زد و گفت : چشم سلام میرسونم تو ( با تحکم ) هم سلام برسون

از قصد ( تو ) با تحکم گفت حال کردم حالش جا اومد
یه نگاه بهش انداختم و باساره نشستیم نو ماشین

ساره : اوه اوه معلومه چی خیلی بدی گفته که توپت پره خفن پره باید مواظب خودم باشم

دوباره داشت بغض گلومو با یادش میگرفت که قورتش دادم  و گفتم : آره حسایس حواستو جمع کن

با اومدن ساسان هر دو ساکت شدیم و ساسان ی سی دی گذاشت و آهنگ علاقه عماد پیچید تو ماشین چقدر این آهنگ و دوس دارم واقعا یه سری آهنگا هستن که انگار میدونن واسه ی چی ناراحتی و حرف دلت رو میزنن

– علاقه ام به تو خیلی بیشتر شده
حالا روزگارم قشنگ تر شده
از اون وفت که تو با منی حال من
می بینی خودت خیلی بهتر شده
علاقه ام به تو خیلی بیشتر شده

 

نام کتاب رمان : رمان دختر سیبیلو

نویسنده رمان دختر سیبیلو : کاربر انجمن نود و هشتیا  شهرزاد محمود زاده

تعداد صفحات رمان دختر سیبیلو : ۲۹۵ صفحه

قالب کتاب رمان دختر سیبیلو : فرمت پی دی اف PDF

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود

منبع : ۹۸ یا

نظرات  (۹)

سلام خیلی این رمان دختر سیبیلو عتلی بود ممنون از زحماتتون😊🤗😘😍

خابم گرفت پاش

 

بد نبود ولی لطفا یکم متنوع باشه بهتره

یکم خلاقیت و تنوع بد نیست

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چی بگم والا
یک رمان مسخره بچه گانه و اصلاً پیشنهاد نمیکنم اگه ۱۱ سالتونه به دردتون میخوره
بازم موضوعه که تکراریه..یه خورده تنوع به خرج بدین دیگه...« رمانتم قشنگه..ممنون..فقط تنوع یادت نره»
خیلی خررررررررررررررررررررررررین
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم از این همه ابراز عشق و محبت و دوستی
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
عالیهههههههه
پاسخ:
مثل حضورت🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی