سایت تفریحی مش رحیم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر تتلو با انتشار یک پست عصبانیت خود را از طرفداران چاوشی نشان داد.

تتلو در این پست نوشت: من نمیفهمم !! ما تاحالا بى ادبى به آقاى چاوشى نکردیم !! رشید پور گفت چرا کنسرت نمیذاره گفتم نمیدونم اما بعید میدونم بتونن اون صدارو لایو اجرا کنن !! شایدم بتونن !! چند روز پیش هم پست گذاشتیم و از ایشون تعریف کردیم و گفتیم ما و خیلیا اشتباه فکر میکردیم !! نمیدونم چرا باز هواداراى ایشون میان اینجا بى ادبى میکنن !! کسى بى ادبى کنه بفهمم گوششو میکشما ااا ! اونایى که میبینین بى ادبى میکنن ایران بیا نیستن ، وگرنه بى ادبى نمیکردن کلّا ما خودمون بى ادبیم ولى بیخیال 

بقیه و ماجرای کامنت های طرفداران محسن چاووشی در ادامه مطلب...

حیرت خواننده زیرزمینی از صدای محسن چاوشی+اینستاپست

چند روز پیش تتلو در پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتشار صدای چاوشی خود نوشت: تبریک میگم به محسن چاوشى عزیز راستش من خودم فکر میکردم کلى افکت رو صداشون هست و صداشو الان دیگه بیشتر دوس دارم ، زیبا و گرم و منحصر به فرد !! البته همین که همه فکر کنن رو صدات کلى افکت گذاشتى یعنى کارتو خیلى خوب انجام میدى  راستش من تو ایران کنسرت نمیرم اصلا چون هر سرى یه داستانى میشه اما کنسرت "محسن چاوشى " رو دوست دارم برم و امیدوارم پس خیلى زود کنسرتاشون راه بیوفته به امید خدا


حیرت خواننده زیرزمینی از صدای محسن چاوشی+اینستاپست

گمانه زنی های تتلو درباره صدای چاوشی با انتشار پست در صفحه اینستاگرامش باعث واکنش کاربران و طرفداران چاوشی شد.

حیرت خواننده زیرزمینی از صدای محسن چاوشی+اینستاپستحیرت خواننده زیرزمینی از صدای محسن چاوشی+اینستاپست

نظرات  (۳)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۷ محسن چاوشی
سلام وب زیبایی داری
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
تتلو کلا یه تختش کمه حرفم میزنه با اون خالکوبیاش:/
پاسخ:
:)) خخخخ
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۹ ادریس ساتیاری
عجب ...
کلا تتلو مشکل داره با خودش :)
پاسخ:
اره متاسفانه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی