سایت تفریحی مش رحیم

ادمین دست فروش مش رحیم

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ق.ظ

سلام شاید براتون جالب باشه بدونین ادمین مـــش رحـــیم که من باشم تیشرت میفروشم یا بهتر بگم دستفروشی میکنم😊

برای خوندن متن کامل به ادامه مطلب بروید...

نظر فراموش نشه😊


آقا کار عار نیست و افتخار میکنم که کار میکنم البته این به عنوان شغل دوم منه که بعد از کار اصلیم انجام میدم، حالا حتما از خودتون میپرسید شغل اصلیم چیه😨 من سرپرست یه بخش کوچولویی از یه شرکتم به اسم بووووووق😎 البته بگم فکرنکنین با درس به اینجا رسیدما نخیر من تا دیپلم انسانی بیشتر نخوندم البته خوب شد نخوندم چون اگه ادامه میدادم معلوم نبود الان کجا دنبال جزوه و از این چیزا میگشتم راستی اینم بگم که تو کنکور رشته ۱۶ هزار اوردم و رشته مدیریت جهانگردی قبول شدم که طی اتفاقایی که افتاد کلا بیـــخیال درس شدم و چسبیـــدم به ڪـــار😷

حالا جالب تر اینکه ما یه کارگری داریم به اسم بوووووق که لیسانس حقوق داشت و با مدرک بهمون ثابت کرد😱 مگه میشه مگه داریم؟

بله داریم  و میشه اینجا بیشتر از قبل از درس نخوندن خوشحال شدم البته دانشگاه فقط این نیست به قول آقای قرائتی که دیروز این حرفش رو شنیدم میگه: تو کشوری که دانشگاه زیاد داشته باشه فساد زیاده.

از خیلی حرفایی که این روزا میشنویم واقعا سنگین تره😜

خلاصه اینجا بود که به این نتیجه رسیدم که درس واسه پول دارهاست که پول بریزن پای کلاسای آموزشی و غصه لباس تن و خرج جوونی رو نخورن کار نکنن بشینن خونه زیر باد کولر گازی روی مبل کتاب بگیرن دستشون با یه موزیک لایت درس بخونن و هر چند وقت یبار هم مامانه تو سینی شربت🍹 و خوراکی🍧 و میوه🍌 و شیر🍶 بزاره جلوش☺ آی میچسبه اون درس خوندن

خب معلومه به علف هم انقدر برسی آناناس میده🎓


ما بچه پایین شهری ها تا یه سنی میرسیم میریم سراغ کار و از سن۱۳ سالگی دیگه غیرتمون اجازه نمیده از خونواده پول بگیریم و خرج خودمون رو یجور درمیاریم💸

شمایی که خوابیدی زیر پر نرم و نازک بابایی نمیفهمی چی میگم ولی اونی که خوابیده زیر کمربند بابا خوب میفهمه از چی دارم حرف میزنم😌


خب بالاخره ما پایینی ها با شما بالایی ها باید یه فرقایی داشته باشیم دیگه اگه تو یه سطح باشیم  کی میخواد این حرفا رو بزنه البته خیلیا میترسن از ابراز این واقعیت😊 یه حرفی بزنم به اون پایین شهری ها؟ داداش من آبجی گلم همین الان دستاتو ببر بالا چشماتو ببند و تو دلت بگو خدایا شکرت که هستی ، خدایا شکرت که دارمت👼

رفیق خیلیا خدا رو ندارن ولی تو داریش ولی تو حسش میکنی 🙇

اگه باور نداری دستت رو بزار روی قلبت... نه خدایی بزار ❤

آفرین صدا رو میشنوی؟آره اون صدای خداست💓

خیلی نزدیکه بهت نه؟

منم حسش میکنم پس هر وقت دلم تنگ شد، هر وقت از کار تا ساعت۱۰شب خسته شدم، هر وقت واسه نامردی روزگار دلم گرفت، هروقت درد خنجر رفیق رو پشتم حس کردم، هروقت یاد انسانیت و آفریننده افتادم دستامو میبرم بالا و تو دلم میگم:

""' خدایا شکرت که دارمت،شکرت که هستی""'


این جواب میده ها👆


همین روزا داستان زندگیم رو تعریف میکنم مطمئنن خوشت میاد منتظر باش و با نظر دادن زیر این پست خوشحالم کن💖💖

نظرات  (۳)

۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۷ سرباز شیعه
ممنون
وای خیلی خوبی 
مرد کار
Omg
خیلی خیلی فوق العاده بود متاسفم واس این وضعیت زندگیمون😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی