سایت تفریحی مش رحیم

مردان بچه ننه چه ویژگی هایی دارند؟

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ب.ظ
محمد اورکی روانشناس در گفت و گو با خبرنگاران؛ گفت:
 افرادی که از ضعف تربیتی در دوران کودکی برخوردارند در بزرگسالی به کمال نرسیده و یکسری رفتارهای بچه گانه از خود نشان می‌دهند که به اصلاح روانشناسان انسان‌های بچه ننه و لوس هستند. 



برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب بروید...




وی بیان کرد: تربیت مردانی که کارهای بچه گانه از خود نشان می‌دهند کامل نشده و والدین آنها نتوانسته‌اند این افراد را در مقابل سختی و مشکلات مقاوم کنند که اینگونه مردان نمی‌توانند در مواجهه با مشکلات قد علم کنند. 
 
این روانشناس تصریح کرد: مردانی که پوشالی و سطحی رشد کرده‌اند و سرد و گرم روزگار را نچشیده اند با اینکه سن‌ آنها افزایش پیدا کرده ولی رفتارهای بچه گانه از خود نشان می‌دهند. 
 
وی عنوان کرد: مردانی که در سربالایی‌های زندگی قرار گرفته و در ناز و نعمت بزرگ شده هیچگاه در معرض سختی و کارهای دشوار قرار نگرفته که همین مساله سبب شده تا آنها رفتارهای بچه گانه از خود نشان بدهند. 
 
اورکی افزود: مردانی که با مشکلات دنیا دست و پنجه نرم نکرده و ناز پرورده بزرگ می‌شوند، افرادی بسیار رفاه طلب و اشرافیت کامل که به هیچ عنوان دشواری‌های زندگی را تجربه نکرده‌اند و همین مساله باعث شده تا مردانی نازک نارنجی و ضعیف در برابر مشکلات باشند. 
 
وی یادآور شد: مردان بچه ننه به دلیل تربیت غیر صحیح به وسیله والدین‌شان در آینده به دلیل بروز رفتارهای بچه گانه در جامعه دچار مشکل شده و این مساله زندگی آینده آن‌ها را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد.
 
۹۶/۰۲/۲۲

نظرات  (۱)

مرسی عالی بود
پاسخ:
مرسی از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی