سایت تفریحی مش رحیم


دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام شاهکار

Evan Band - Shahkar

متن ترانه شاهکار از ایوان بند

ای پریزاده ی عشق / رسیدی آخر بهش

به اینکه دست سرنوشت / قلبتو واسه من میخواست

ایوان بند شاهکار | دانلود آهنگ ایوان بند به نام شاهکار



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...



 متن آهنگ شاهکار از ایوان بند 

ای پریزاده ی عشق
رسیدی آخر بهش 
به اینکه دست سرنوشت 
قلبتو واسه من میخواست
بهم بگو سختت نیست انقده جذابی
حال من خوبه با حالت
انقد از تو گفتم از تو و زیباییت 
عشقم افتاده دنبالت
بیخیال همه دنیا مال همه 
بسه که تو دوسم داری 
نگو پیش کسی تو نمیشه کسی 
عشق من تو شاهکاری
تلخی اما خوشی آدمو میکشی 
عین قهوه قاجاری 
دلو با یه نگاه میبری تو کجا 
عشق من تو شاهکاری
وقتی میبینمت میلرزه دلم تماما 
وقتی بلنده موهات تو اوج پیچ و تابن
چشمام زبون وا کرده اسم تورو میگه 
میدونم که این دل واسه من دل نمیشه دیگه
دل نمیشه دیگه دل نمیشه دیگه 
بیخیال همه دنیا مال همه
بسه که تو دوسم داری 
نگو پیش کسی تو نمیشه کسی 
عشق من تو شاهکاری
تلخی اما خوشی آدمو میکشی
عین قهوه قاجاری 
دلو با یه نگاه میبری تو کجا 
عشق من تو شاهکاری
بیخیال همه دنیا مال همه 
بسه که تو دوسم داری 
نگو پیش کسی تو نمیشه کسی 
عشق من تو شاهکاری
تلخی اما خوشی آدمو میکشی
عین قهوه قاجاری 
دلو با یه نگاه میبری تو کجا 
عشق من تو شاهکاری





 باکس دانلود 



۹۷/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی