سایت تفریحی مش رحیم

قبل از ازدواج این رازها را بدانید

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

 



برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...

عشق و عاشقی فقط یک سال!!


بر اساس گفته گری لواندوفسکی، روانشناس دانشگاه مانموث، فاز ماه عسل که در آن عشق، احساسات و نگاه مثبت به شریک زندگی‌تان در بیشترین حد خود است، زیاد دوام نمی‌آورد. 

 


 

خوشگل ترین هم که باشید فقط ۶ ماه زیبایید!

هرچه قدر هم شریک زندگی شما زیبا باشد مغز شما تنها به مدت ۶ ماه قادر است زیبایی او را از بقیه افراد تفکیک کند.بعد از گذشت این مدت چهره این فرد برای شما کاملا عادی میشود.حتما به این نکته دقت داشته باشید که عکس این مساله نیز صادق است یعنی حتی اگر شریک زندگی شما زشت هم باشد بعد از گذشت ۶ ماه چهره او برای شما معمولی میشود.

 



 
اصلا شبیه نیستید! 


به محض اینکه زندگی‌تان را آغاز می‌کنید، پی می‌برید که اولویت‌ها و آستانه‌ی تحمل مشابهی – مثلا نسبت به شدت شلختگی یا نظافت – ندارید.هرچند ممکن است افراد طی دوران اشنایی خصوصیات مشترک بسیار زیادی را پیدا کنند اما بعد از گدشت مدت کوتاهی در میابید که اصلا به شریک زندگی خود شباهت ندارید.این موضوع را تقریبا همه زوج ها تجربه میکنند.

 


 


 
هیجان برای اخبار خوب 
اگر هنگام شنیدن اخبار خوب از سوی شریک زندگی‌تان هیجان زده شوید، رابطه بهتری را تجربه خواهید کرد. نتایج چندین مطالعه نشان می‌دهد که زوج‌هایی که اخبار خوب زندگی یکدیگر را جشن می‌گیرند (برخلاف برخی که آن را نادیده گرفته و یا به سادگی از کنار آن رد می‌شوند) از کیفیت بهتری در رابطه‌شان برخوردار می‌شوند. 
 

 


 

سعی کنید با افراد نزدیک و اشنایان وصلت کنید

شادترین ازدواج‌ها بین دوستان نزدیک رخ می‌دهد پژوهش انجام شده  نشان می‌دهد که دوستی می‌تواند رابطی علی بین ازدواج و رضایت از زندگی را بیان کند.

 



 

اختلاف سنی 

هرچه سن دو طرف یک رابطه به هم نزدیک‌تر باشد، احتمال طلاق در بین آن‌ها کمتر می‌شود. مطالعه انجام شده  احتمال طلاق در زوج‌های با فاصله سنی ۵ سال ۱۸ درصد بیشتر از موارد دیگر است. این احتمال در زوج‌های با اختلاف سنی ۱۰ سال ۳۹ درصد بیشتر است. 

 



 
از همان دوران آشنایی در کارها همکاری کنید.
بیش از ۶۰ درصد زوجها می‌گویند که کمک کردن در انجام کارهاى‌ عادى‌ و روزمره‌ زندگی نقش مهمی در داشتن یک ازدواج موفق دارد. اگر هر شخص کاری را که در انجام آن تبحر دارد را انجام دهد، ازدواج شکل بهتری به خود می‌گیرد.زوج هایی که کارها را انفرادی انجام میدهند معمولا بعد از مدت کوتاهی به دلایل مختلف دچار اختلاف میشوند.سعی کنید حتی در ریختن چای هم با همسرتان مشارکت کنید.

نظرات  (۳)

عالی
پاسخ:
عالی حضورت
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۷ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
دانستیم:))
پاسخ:
;))
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۰ ♥سرباز شیعه♥
ممنون و متشکر
پاسخ:
خواهش بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی