سایت تفریحی مش رحیم

سرتیتر مهمترین خبرهای دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

«رستاخیز» اکران نشود دیگر فیلم نمیسازم

کارگردان فیلم «رستاخیز» در مصاحبه با فیلم نت گفت: اگر فیلم رستاخیز اکران نشود دیگر فیلم نمی سازم، ولی این فیلم صاحب دارد و همه شیعیان و آزادیخواهان جهان فیلم را خواهند دید.


پایان ۸ سال سلطه اسپانیا بر فوتبال اروپا

تیم‌ملی ایتالیا با غلبه بر اسپانیا انتقام فینال یورو ۲۰۱۲ را گرفت و حریف آلمان شد.


👇بقیه در ادامه مطلب+عکس...👇

ترکیه رسما با اسرائیل به توافق رسید

بینالی ایلدریم طی کنفرانس خبری رسما عادی‌سازی روابط میان ترکیه و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.


لوران بلان از پاری سن ژرمن جدا شد

لوران بلان همان طور که اعلام شده بود امروز رسما از باشگاه پاریسی جدا شد.


صاحب‌ خانه‌ ها اجاره بگیر شدند

درحالی با توافق بانکها سود سپرده بانکی به ۱۵ درصد کاهش یافته که فعالان بازار مسکن از تغییر رفتار مالکان به دلیل این اقدام خبر می‌دهند، به‌گفته آنها موجران تمایل چندانی به دریافت پول پیش از مستاجران ندارند و اکثرا اجاره‌بها را ترجیح می‌دهند.


موضع دولت درباره حکم اعدام زنجانی

بیژن زنگنه وزیر نفت درباره آخرین وضعیت مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی گفت: این فرد هنوز در زندان است و هیچیک از بدهی های خود را تسویه نکرده است.ما علاقه ای نداریم که ایشان اعدام شود چرا که زنجانی در حال حاضر مثل جعبه سیاهی است که با اعدام شدن گم می شود.


احتمال وتوی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا

وزیر اول اسکاتلند می‌گوید که پارلمان اسکاتلند می‌تواند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را وتو کند و در عمل مانع از تحقق آن شود.


انتقاد صریح ناطق‌ نوری از وضعیت کشور

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، با تشکر از دستور حجت الاسلام روحانی برای رسیدگی به این موضوع حقوق های نجومی گفت: من از ایشان خواهش می کنم که این موضوع را جدی بگیرند؛ البته اینها مربوط به این دوره نیست و متعلق به دوره های مختلف است و این پرداخت ها طبق قانون ها و آیین نامه های غلط است.


متهم پرونده «ثامن الحجج» بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشستی که روز یکشنبه ششم تیرماه با گروهی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران داشت، به بررسی نقش پیش‌گیرانه‌ی سرپرستان دادسراها پرداخت.


واژه سازی پناهیان: «خودارضایی معنوی»!

آقای پناهیان در مراسم شب قدر از واژه غیرمانوسی درارتباط با نقد بخشی از قشر مذهبی جامعه استفاده کردند. اما گذشته از پناهیان، کار یکی از رسانه ها در انتخاب این بخش به عنوان تیتر به نظر می رسد فقط برای گرفتن چند کلیک بیشتر مدنظر بوده. این رسانه این تیتر را انتخاب کرده بود: «فیلم: خودارضایی معنوی، سپری در مقابل جهاد»


۴ انفجار مرگبار تروریستی در یمن

امروز چهار انفجار تروریستی در مراکز ایست و بازرسی شهر «مکلا» یمن رخ داد و در پی آن ۳۵ نفر کشته شدند. داعش مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفت.


اولین نشست اتحادیه اروپا بدون انگلیس

سران اتحادیه اروپا زمان نشست آتی بدون حضور انگلیس را روز چهارشنبه هفته جاری مشخص خواهند کرد.


نماینده ای که با تخت به مجلس آمد +عکس

اولین جلسه مجلس شورای اسلامی بعد از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال ۶۰،‌ ممکن بود از عدد بیفتد چراکه تعدادی از نمایندگان شهید شده بودند اما جانبازان این انفجار نگذاشتند چنین اتفاقی بیفتد.

 

عکس: نماینده ای که با تخت به مجلس آمد


هفته ای که گذشت.
 

کاریکاتور: هفته ای که گذشت

نظرات  (۲)

مرسی از خبر ها خوب و تقریبا کامل
پاسخ:
خواهش میشه
مرسی از حضورتون

بوفون لعنتی همه توپ ها رو میگرفت حق برد با اسپانیا بود
پاسخ:
😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی